"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 7 października 2021

miało...

           być wolne, czyli odpoczynek i regeneracja. Jednak po pierogach z mięskiem na obiad postanowiłem je spalić przed smażoną wątróbką z cebulką na kolacje he,he... Poleciałem na około w bialskie pola, żeby wytrząść brzucho na wertepach hi,hi...
W sumie nabiegałem piętnastkę:) Z czego w terenie około pięciu kilometrów. 
Fajnie było! Spotkałem jednego Ściganta;) w Alei Brzozowej i sympatyczną biegaczkę z psem w Lasku Wilka. W bialskich polach inna właścicielka pieska usilnie przywoływała go do siebie, ale  on i tak wolał biec za mną;) Najgorsze, że wciąż plątał mi się między nogami i o mało co nie wyrżnąłem orła w dzień:( Na szczęście zareagował na... *do budy* he,he...
„Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne.” - William Shakespeare

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13