"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 29 października 2021

nogi...

                 dzisiaj jak dwie kłody:( Dlaczego? Przecież wczoraj była regeneracja w zimnej wodzie. Powinny być lekkie, sprężyste, a mięśnie rozluźnione. Paczemu pierwsze kilometry na glinianych słupach? Na szczęście po ósemce nastąpił przełom. Zrobiłem więc dziesięć przebieżek i ostatnie trzy kilometry były już lajtowe;)
W sumie jesiennie jedenaście kilometrów przy piątku zaliczone:)
Początek trudny nie wiedzieć czemu, ale potem dzięki Bogu fajne szybsze przebieranie nogami:))
Przed przebieżkami spotkałem dojrzałą parę biegaczkę i biegacza. Szczególnie biegaczka była zdziwiona moim pozdrowieniem biegowym he,he... Może dopiero zaczynała przygodę z bieganiem? Nie ważne! Zawsze gęba mi się śmieje i pozdrawiam ludzi z "branży" hi,hi...
Cytat dnia:
„Nawet sprzeciwiać się życiu, dyskutować z nim, udowadniać życiu jego bezsens – nie można inaczej, tylko żyjąc.” -  Sławomir Mrożek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13