"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 6 października 2021

było...

               fantastycznie! Gdy wybiegałem kap, kap padał lekki deszcz:) Potem przybrał na sile, ale przy czternastu stopniach powyżej zera to bieganie w strefie odświeżania jest czystą przyjemnością:)
Najpierw przez osiem kilometrów udeptywanie stałej przydomowej trasy. Później dziesięć przebieżek i jesienna kąpiel w "Pacyfiku". Swoją drogą muszę któregoś dnia zabrać termometr;) Woda jest przyjemnie chłodna, ale pewnie temperatura w akwenie jest jeszcze powyżej dziesięciu stopni. Świetne jest pływanie w deszczu, bo się przecież nie moknie he,he...
Biegało mi się dzisiaj rewelacyjnie. Może dlatego, że wczoraj było wolne od szybszego przebierania nogami? Zrobiłem za to piątkę chodu i cotygodniową gimnastykę. *Zmokłem jak kura* hi,hi...  Mimo to gęba śmiała mi się od uch do ucha;)
Według meteorologów idzie ochłodzenie, lecz na morsowanie na razie nie ma co liczyć:(

Cytat dnia

„Nikt nie jest doskonały, lecz każdy może zmienić się na lepsze.” - (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13