"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 25 października 2021

dwa dni...

                                wolnego od biegania. Nie planowane, ale tak jakoś wyszło. Widocznie tak miało być.
Z samego rana dziś Adam przysłał info, że nasz wspólny kolegaGerard wczoraj zrobił Rotterdam Maraton.
Chyba dlatego głodny biegania wylatałem na stałej przydomowej trasie piętnaście kilometrów he,he...
Przyznaję zazdraszczam Mu, bo też chodzi za mną królewski dystans;) Niestety nie zanosi się na start:( 
Nie wiem, czy znowu nie będę musiał zorganizować sobie maratonu sam.
Piętnastkę biegło mi się kapitalnie. Chociaż przyznaję na początku było - "powoli jak żółw ociężale" hi,hi...
O poranku temperatura poniżej zera! Potem ciut cieplej i dużo słońca. Gdyby nie te dwa dni bez biegania zrobiłbym z rana krótkie bieganko z jesiennym morsowaniem;) Ale już bardzo chciało mi się dłuższego szybszego przebierania nogami.
Cytat dnia:
„Choć w Pol­sce wszys­tko jest źle zbu­dowa­ne, lecz Pol­ki są zbu­dowa­ne wybornie.” -  Kornel Makuszyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13