"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 13 sierpnia 2021

wolne...

                                  wymuszone wczoraj;) więc dziś na delikatnym "głodzie" prawie skalkowany trening z poniedziałku.
Pętelki po ścieżce rekreacyjnej na "Bałtyku" i seria dziesięciu przebieżek w krzakach he,he...
Szybszy powrót i jedyna różnica to o kilometr mniej niż poprzednio. 
Dycha, czyli minimum niezbędne do prawidłowego funkcjonowania;) Pod Jasną Górą już coraz ciaśniej, bo za dwa dni pierwszy szczyt pielgrzymkowy.






Staram się "nie wchodzić w drogę" umęczonym upałem pątnikom. Ale żeby pobiegać muszę wydostać się z epicentrum i wrócić;) 
Fajnie mi się biegało, chociaż muszę przyznać na przebieżkach jakoś nie fruwałem hi,hi... Inna sprawa, że w lasku pod gęstym listowiem zegarek tracił sygnał gps i chyba dlatego czasy poszczególnych nie były wiarygodne:( Co mnie lekko deprymowało. 
Dzisiaj aura niezbyt na bieganie. Temperatura +28, duchota i upał, a zapowiadają na sobotę i niedziele temperatury ponad trzydziestostopniowe.
Szkoda, bo w "łikend" miałem zrobić nieco dłuższe wybieganie. Zobaczymy jak przede wszystkim czas pozwoli...
Aha, dziś szczęśliwy dzień - trzynastego w piątek hi,hi...

Cytat dnia: 
"Nawet w piątek trzynastego może zdarzyć się coś dobrego" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13