"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 25 sierpnia 2021

po co...

                    biega pan na zawodach? spytała Babeczka z którą wymieniliśmy kilka zdań na "Bałtyku". Wcześniej "zaczepiła" mnie pytaniem: "czemu pan tak wolno biega?" Kiedy odpowiedziałem, że to trening, a nie zawody;) To zaczęła dalej drążyć temat - "a kiedy te zawody?" Odparłem w sobotę w Krakowie Półmaraton Marzanny. 
W pierwszej chwili nie wiedziałem co odpowiedzieć po co startuję:( Ale olśniło mnie błyskawicznie hi,hi... i wyjawiłem kobitce - biorę udział, żeby zobaczyć ile osób uda mi się wyprzedzić na trasie oraz ile młodszych dziewczyn i chłopaków przybiegnie na metę za mną sześćdziesięciodwuletnim  młodzieńcem hi,hi... 
Odchodząc zdziwiona życzyła mi powodzenia, ale oczywiście powiedziałem *nie dziękuje*, żeby nie zapeszyć;)
Dzisiaj pętla po "Bałtyku" potem stała trasa poza parkiem Lisiniec. Powrót i seria przebieżek, po czym znów pętla wokół "Bałtyku" i "Adriatyku". W sumie fajna dwunastka:))
Aura idealna na bieganie! Czternaście kresek powyżej zera. Świeże, rześkie powietrze i niezbyt gorące słonko:) 
Przebieżki też latało mi się kapitalnie lekko. To był dobry trening. Jutro luzik. Odpoczynek i regeneracja to również elementy treningu. Tym bardziej, że wielkie święto
W piątek będę chciał pobiegać, bo *jaki piątek taki świątek" he,he...

Przysłowia na dziś:
  • „Gdy na Luizy ładnie, śnieg późno spadnie”

„Wyzwania czynią życie interesującym, a pokonywanie ich czyni je wartościowym.” - Joshua J. Marine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13