"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 23 sierpnia 2021

cudownie...

                             siedemnaście stopni plus na termometrze i ciepły deszczyk:)
Przy śniadaniu pomyślałem super byłoby gdyby na moment wyjścia przestało padać. A potem niech leje hi,hi... Mówisz i masz! Ruszałem to na chwilę przestało padać. A po kilkudziesięciu metrach zaczęło ponownie;)
Spokojne "pętelkowanie" Po "Bałtyku", potem seria przebieżek i plum... Pływanie w "Adriatyku" podczas deszczu - rewelacja!
Dziś znajomy kijarz z Którym prawie codziennie wymieniamy pozdrowienia i dowcipkujemy spytał mnie: "panu to nic, a nic ten deszcz nie przeszkadza?" Odpowiedziałem na wesoło rymowanką - "my młodzież dwudziestego wieku wychowana nie na mleku, lecz na winie i na mlecznej margarynie". Więc taki deszczyk to za mało żeby nas to powstrzymało, bo widzę, że Pan też nie odpuszcza. 
Gościu uśmiechnął się na mój cytat serdecznie i na odchodne powiedział: "dziękuję za wierszyk" Na pożegnanie jak zawsze pożyczyliśmy sobie miłego dnia i do następnego;) 
Już dawno mi się tak gęba nie cieszyła he,he... Na "Bałtyku" pusto chyba wszyscy wystraszyli się deszczu:( Uwielbiam taką aurę jak dzisiaj:)) 

„Życia nie mierzy się liczbą wziętych oddechów, ale liczbą momentów zapierających dech w piersiach.” - Maya Angelou

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13