"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 30 czerwca 2021

ostatni...

                   dzień czerwca. Sześć miesięcy roku minęło, więc jak to się mówi teraz już z górki. Czas leci nieubłaganie.
Po nocnych opadach deszczu i burzy nie mogłem wrócić do "świata żywych". 
Dzisiaj środa zatem do południa wolne, a pod wieczór zajęcia w Crossficie *Społeczeństwo w dobrej formie*
Podobnie jak szesnastego prawie piąteczka dobiegu na siłownie. Potem godzina ćwiczeń i z powrotem pięć kilometrów.
W sumie dyszka biegu z  treningiem siłowym pomiędzy piątkami. Fajnie było!  
Jeszcze podsumowanie miesiąca:
Przebiegłem 184km w 24 wyjściach. Wychodziłem 119 w 24 marszach. Czyli "w nogach" ponad trzysta kilometrów. Do tego 13 "letnich morsowań", pięć "domowych" gimnastyk plus cztery treningi w Crossficie.

Cytat dnia:
„Jeśli masz bardzo zły dzień i wydaje ci się, że więcej nie dasz rady, że to już koniec. To zobacz przy sobie anioła, który szturcha cię w bok i mówi: "weź nie przesadzaj".” -  Adam Szustak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13