"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 16 czerwca 2021

dwa...

                         treningi w jednym dniu na trzy razy he,he...
Najpierw bez mała piątka "z buta" do Crossfitu:)
Potem godzina ćwiczeń na siłowni w ramach zajęć *Społeczeństwo w dobrej formie*
Następnie znów prawie pięć kilometrów biegu do domu;)
Fajnie było! Chociaż dla mnie trochę za gorąco;) Na Niepodległości po dziewiętnastej dwadzieścia sześć stopni temperatura powietrza, a asfaltu czterdzieści dwa.
Biegło mi się kapitalnie, choć na crossficie było dużo ćwiczeń siłowych. Zwłaszcza na górne partie mięśni. Całe szczęście, że płeć piękna dziś była w przeważającej większości to była motywacja hi,hi...  Żartowałem nawet po powrocie, że chyba muszę przepisać się na zajęcia dla seniorów;)
„Nikt nie jest doskonały, lecz każdy może zmienić się na lepsze.”- (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13