"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 1 lipca 2021

padać...

                   miało w nocy, ale tylko trochę pokropiło. Do południa pochmurno, lecz bez opadów. Potem słońce i znów chmury tylko nie deszczowe. I całe szczęście, bo... 
„Deszcze na lipca pierwszego, drugiego, zapowiedzią deszczu czterdziestodniowego”
  • „Gdy Halina łąki zrosi, rolnik w wodzie siano kosi”
  • Po wczorajszym treningu na trzy razy w dwóch dyscyplinach planowałem poranne pluskanie w "Adriatyku" w ramach odnowy biologicznej w darmowym SPA na "Bałtyku".
  • Niestety nie wstałem, a potem obowiązki siła wyższa, więc bieganie zeszło na popołudnie.
  • Trzynaście kilometrów na stałej przydomowej trasie. W tym seria dziesięciu przebieżek, czyli tak zwany "grzebyk"
Fajnie było! Odmuliłem się, przewentylowałem płuca trochę powyciągałem nogi;)
Lubię przebieżki tak samo jak podbiegi, a najbardziej zabawę biegową fartlek.
Trzynastka na otwarcie lipca i dobry początek nowego miesiąca.

Cytat na dziś:
"Arabska legenda mówi, że Bóg zesłał na Ziemię dżumę i kazał jej zabrać dziesięć tysięcy istnień ludzkich. Kiedy dżuma wróciła, okazało się, że liczba zmarłych sięgnęła pięćdziesięciu tysięcy. – Dlaczego to zrobiłaś? – spytał z wyrzutem Najwyższy. – Przecież mówiłem ci o dziesięciu tysiącach. – Ja wzięłam, jak kazałeś, Panie, dziesięć tysięcy – odparła dżuma. – Czterdzieści tysięcy zabrał strach..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13