"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 28 czerwca 2021

nie idzie...

                                spać:( Okna otwarte, a w sypialni duszno i po(a)rno he,he...
Regularnie budzę się po piątej i pięty mnie palą;) Dlatego zamiast wiercić się i przewracać się z boku na bok wstaję i ruszam pobiegać. O poranku świeże powietrze i temperatura przyjazna biegaczom, więc szybsze przebieranie nogami to czysta przyjemność:)
Dziś zrobiłem dychę potem popływałem w "Adriatyku" z dobiegiem do domu wyszło jedenaście kilometrów. Fantastyczne jest bieganie wcześnie rano, a i kąpiel w otwartym  akwenie rewelacyjna:)) Uwielbiam zimowe morsowania i przyznaję jestem od siedzenia w zimnej wodzie uzależniony;) "Letnie morsowania" praktykuję, lecz najbardziej "smakują" mi te w morzu;)
Przy obecnie panujących
upałach, kiedy skwar staje się uciążliwy fajnie jest wrócić w myślach do pluskania w przerębli, bo od takiej wizualizacji robi się chłodno hi,hi...
Z drugiej strony jak jest lato powinno być ciepło, a nawet gorąco. Podobnie zimą ma być mroźnie, zimno i biało dookoła:))
Na razie jest super! Trochę brakuje imprez biegowych:( Takich prawdziwych, nie jakichś tam wirtualnych. Normalnych, bo niektórzy orgowie pewnie z nadgorliwości w obostrzeniach chcą być lepsi od Niedzielskiego:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13