"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 5 maja 2021

przeczekałem...

                                    deszcz padający przez większą cześć dnia:( A kiedy wyszedłem zaświeciło nawet przez chwile słońce:)
Poturlałem się na "Bałtyku" ścieżką rekreacyjną raz w jedną, raz w drugą stronę;) Wszędzie mokro. Zwłaszcza na mojej łączce:(( Grząsko, więc przebieżki przeniosłem na zastępczą "bieżnie" he,he... szybko wolno, szybko wolno...
Bardzo lubię przebieżki:)) Tak samo jak podbiegi. Ostatnio zaniedbałem podbieganie pod "moją" górkę, ale w zasadzie i tak zawsze mam do domu zewsząd pod górkę.
W sumie zrobiłem dyszkę. Dziesiątką uczciłem przypadające dziś imieniny miesiąca i zdążyłem na mecz Stal Mielec - Raków Częstochowa. 
Było świetnie! Aura prawdziwie biegowa:) W parku Lisiniec pustki, bo wszyscy boją się deszczu he,he... Ostatnio mam szczęście. Jak wychodzę pobiegać przestaje padać. Raczej mam więc pecha skoro uwielbiam biegać w deszczu;)

W kalendarzu świąt nietypowych  dzień bez makijażu dlatego specjalny cytat dnia;)
*Nie ma brzydkich kobiet są tylko leniwe*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13