"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 24 kwietnia 2021

przy...

            sobocie po robocie he,he... Do lasu, do lasu;) 
Zatem kierunek Aleja Brzozowa, czyli Bialska, Lasek Wilka i bialskie pola. Jedna pętla za Sanktuarium krwi Chrystusa i powrót.
W sumie dwanaście kilometrów. Dobra pogoda więc zarówno w lasku jak i w polach sporo ludzi oprócz biegaczy:( Dziwne w sobotnie popołudnie zazwyczaj biega tam dużo osób. Dzisiaj tylko spacerowicze, rowerzyści i psiarze.
Fajnie mi się biega! Czwarty dzień z rzędu, chociaż "obiecywałem" sobie co drugi dzień to *ciągnie wilka do lasu* hi,hi...
Jutro pierwszy dzień nowego tygodnia i wolne. W minionym w pięciu wyjściach sześćdziesiąt kilometrów biegiem i dziewiętnaście marszu:) Do tego cotygodniowa gimnastyka. 
Aha dobrze wczoraj kibicowałem, bo Raków pokonał Śląsk Wrocław i nadal zajmuje najniższe pudło w ekstraklasie:)) Dzisiaj niestety Skra Częstochowa uległa w drugiej lidze  GKS_owi Katowice:( Natomiast Włókniarz wygrał z Falubazem 49:41:))

Cytat dnia:
„Cena sukcesu to ciężka praca, poświęcenie i determinacja, by niezależnie od tego czy w danej chwili wygrywamy czy przegrywamy dawać z siebie wszystko” – Vince Lombardi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13