"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 19 kwietnia 2021

po niedzieli...

                                              wolnej od biegania dzisiaj dłuższe bieganie:) 
Napatrzyłem się wczoraj w czasie transmisji na żywo z Maratonu Dębno i żal d..e ściska he,he... Tym bardziej, że wyświetlił mi się 12 godziny Nocny Bieg w Rudzie Śląskiej i Nocny Maraton Szczeciński. Obie imprezy w lipcu i zaczynają mnie korcić hi,hi...
Dębno bardzo miło wspominam:) Miałem przyjemność startować tam w maratonie w ramach Korony Maratonów Polskich. Często wspominam ten królewski dystans. Przez większość trasy biegliśmy razem z Mariolą Młynarską i jeszcze jednym kolegą. Pamiętam jak wracając po każdej pętli do strefy start/meta spiker "przedstawiał" nas: "proszę państwa Mariola Młynarska i dwóch bodyguardów" hi,hi... Niestety nie dotrwaliśmy w trzyosobowym składzie do końca:( 
Najpierw kolega się stracił;) a potem ja odpadłem i zamiast planowanej życiówki 3:45, skończyłem z czasem 3:49 pomimo rewelacyjnego czasu na trzydziestym piątym kilometrze;)
Było świetnie! Pamiętam też jak na trasie "dziabał" mnie kamyk w pęcherzyku żółciowym:( Dlatego zaraz po maratonie poszedłem na operacje, żeby zdążyć się przygotować na jesienny maraton;)
Dziś cel bialskie pola z dobiegiem na około;) Piętnaście kilometrów spokojnego tuptania:)) 
W Lasku Wilka i w polach pachnie wiosną! Aura sprzyja. O piętnastej słoneczko i czternaście stopni plus, więc  sporo kijarzy, biegaczy i spacerowiczów.
Po dniu przerwy było kapitalnie. W nagrodę przed samym domem pokropił mnie deszczyk *jak ksiądz kropidłem*.
Jutro wygibasy, czyli cotygodniowa porcja gimnastyki, a popołudniu mecz Raków - Warta.
Cytat dnia:
„Nie czekaj aż ktoś przyniesie ci kwiaty. Posadź swój własny ogród i ozdób swoją duszę.” -  Ravi Shankar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13