"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 15 kwietnia 2021

kap...

                 kap pada deszcz;) Pada i do tego zimno jak na wiosnę:(
Na termometrze zaledwie dwie kreski powyżej zera. Lubię biegać w ciepłym deszczu, bo to naturalne chłodzenie i odświeżanie he,he... Ale tak jak dzisiaj w przemoczonych ciuchach nie specjalnie.
Po południu wybiegłem bez celu hi,hi... i improwizując na bieżąco trasę zrobiłem dychę z małym hakiem;)
Zmokłem jak kura hi,hi... Ale było świetnie:)) Bardzo lubię takie beztroskie hasanie;) na luzie, bez napinki z prędkością "ekonomiczną" i w strefie komfortu:) 
Biegło mi się dzisiaj rewelacyjnie chyba dzięki biegackiej aurze i wczorajszym przebieżkom. Pokonując podbieg na jasnogórskim polu namiotowym usłyszałem od przechodzącej sympatycznej starszej Pani: "brawo, brawo podziwiam pana" Podziękowałem  kobiecie 
życząc dużo zdrówka:) 
Wcześniej na "Bałtyku" spotkałem biegacza i biegaczkę, czyli nie tylko ja jestem wariatem jak twierdzi MLP hi,hi...

Cytat dnia:
„Co należy zrobić po upadku? To co robią dzieci: podnieść się.” 
 Aldous Huxley

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13