"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 27 kwietnia 2021

jakieś...

                  święto chyba, bo na "Bałtyku" same dziewczyny he,he... Spacerujące elegantki:) maszerki z kijami i biegaczki:)) Pojedynczo, parami i w grupkach.
Coś mi się wydaje, że zbliża się sezon na plażowanie hi,hi... 
Znajome z widzenia śmiejące się serdecznie na powitanie:)) A młódki jakby zdziwione, że taki stary biega;)
Niedawno uświadomiłem sobie, że w czasie mojego biegania ulicznego, w bialskich polach i na "Bałtyku" nigdy nie mijam biegaczy w moim wieku!?:( Owszem z kijami widuję Dziadków w parku Lisiniec. Z jednym nawet dowcipkujemy he,he... Kiedy Go wyprzedzam oponuje - tylko proszę bez wyprzedania;) Albo jak zmieniam kierunek na pętli to  pyta - jak to raz z przodu, raz z tyłu? Myślę, że jest po sześćdziesiątce tak jak kilka pań, Które też tam chodzą z kijkami.  Jednak biegających takich jak ja wcześniej urodzonych nie spotykam:( Na zawodach owszem bywają i starsi biegacze. 
Pomyślałem dzisiaj ciekawe ilu w naszym mieście facetów biega z kategorii em sześćdziesiąt plus?
Dziś miały być wygibasy czyt. gimnastyka, ale jak to często bywa trzeba być elastycznym he,he...
Dlatego zamiast domowej siłowni zrobiłem dziesięć kilometrów z czego większość trasy krosowymi ścieżkami. Było kapitalnie:)) Uwielbiam przełaje!
Cytat dnia:                                                                                                                                                               „Życie jest tym co wydarza się, gdy jesteś zajęty snuciem planów.”                                                      - John Lennon 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13