"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 28 stycznia 2021

morsowanko...

                                    jak się patrzy he,he... Temperatura powietrza -2 (odczuwalna -5;) Biało na "Bałtyku" i lód na "Pacyfiku". Trochę za cienki:( Żeby wejść nań i wyrąbać przerębel zwany przeze mnie "wanną". Jedyny minus to ślizgawica pod brzózkami:( Skarpa z grudami pochylona w kierunku wody i tak ślisko, że o mało nie wyrżnąłem na glebę z siekierka w dłoni co widać na filmie;)
Było kapitalnie! Bieg na rozgrzewkę. Potem rąbanka i reset:)) Skutek uboczny? Dwa skaleczenia wokół prawej kostki po tąpnięciu na niezbyt gruby lód przy brzegu, który łamiąc się poranił mi stopę:( Aha i i ślady na nogach od uderzeń o potrzaskane kawałki lodu.
Ale to za mało, żeby mnie to załamało he,he...Bywało już gorzej;)
Biegowo dwójka dobiegu przedłużonego i kilometr z powrotem. Po drodze gadka szmatka ze znajomą. Która na wiosnę ma zamiar zacząć biegać:) Lecz zarzeka się, że na wejście do zimnej wody nie da się namówić hi,hi... Bo jeszcze nie wie jak bardzo chce morsować;)
Jutro pasowałoby dłuższe bieganie, bo w sobotę rodzinne morsowanie:)) w liczniejszym Gronie niż poprzednio:)
 
Przysłowia na dziś:
  • „Na Świętego Karola wyjrzy spod śniegu rola”
  • „Urodzaje da rola gdy deszcz leje w Karola”
 Cytat dnia:
„Zmień nawyki myślowe a odmienisz swój los!” -  Joseph Murphy
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13