"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 27 stycznia 2021

zimówka...

                             czyli rewelacyjne bieganie *po białym* he,he...
"Dowieźli" w nocy troszkę białego puchu i zastanawiałem się przed wyjściem, czy aby pod cienką warstwą śniegu nie kryje się ślizgawka? Mile się zdziwiłem, bo śnieżek związał się z podłożem i tuptało się pewnie. Na "Bałtyku" tam gdzie śnieg nie odgarnięty spoko. Gorzej w miejscach udeptanych i wyjeżdżonych. Rozochocony wypuściłem się na drogi za parkiem Lisiniec i to był błąd:( 
Na bocznych drogach piaskarki nie uświadczysz, wiec pokrywa śnieżna uwalcowana przez koła samochodów niczym ślizgawka. Po drodze użyczyłem sił przy wypychaniu samochodu z rowu i w nagrodę dostałem szprycą z pod kół he,he... Po czym spitoliłem czym prędzej na bardziej przyczepne podłoże;)
Fajnie było;) Piętnastka wydreptana bez niekontrolowanego padu:) Trochę mnie tylko wywiało, bo niby na termometrze w okolicach zera, ale wiatr lodowaty.
W końcówce przy moim stałym podbiegu ze slalomem między drzewami spotkałem małego bałwanka z zawadiacką miną;)
„Uwierz, że potrafisz i już jesteś w połowie drogi.” Theodore Roosevelt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13