"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 23 stycznia 2021

były...

           życzenia, prezenty od kochanej wnusi:) i specjalne przedstawienie online z przedszkola:) 
Kolejne sympatyczne dni babci i dziadka przeszły do historii;) Więc w rewanżu dziś babcia usmażyła  pączki serowe, a dziadek jako kurier pobiegł do Wiktorki z dostawą he,he... Okrzyk radości: "O moje ulubione!" dodał mi skrzydeł i wróciłem na około;) Z czego wyszło dwanaście kilometrów:))

W tym tygodniu to szósty dzień biegowy pod rząd, więc jutro laba. W sześciu wyjściach zrobiłem jedynie pięćdziesiąt jeden kilometrów:( Ale we wtorek i czwartek były to tylko symboliczne dwa kilometry na morsowisko i z powrotem. Licząc zatem cztery wyjścia i czterdzieści siedem kilometrów to średnia wychodzi po dwanaście na bieg he,he... Licytować się nie zamierzam hi,hi... lecz brakuje mi długich, bardzo długich wybiegań:(
Dzisiaj gdyby nie silny zimny wiatr można powiedzieć wiosna he,he... Na termometrach prawie osiem stopni o godzinie osiemnastej. Co prawda w prognozach synoptycy na jutro wieszcz ochłodzenie i intensywne opady śniegu, ale są tak wiarygodni jak ministerstwo zdrowia w temacie zarazy;)

Cytat dnia:
„Dzieci nie są głupsze od dorosłych, tylko mają mniej doświadczenia.” -  Janusz Korczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13