"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 16 stycznia 2021

bieganie...

                                 "po białym" jest rewelacyjne:) Zimowa aura to bajka i pomyśleć, że w dzieciństwie marzyłem, żeby na zimę jak bocian odlecieć do ciepłych krajów he,he...
Wychodziłem na dychę, ale tak fajnie mi się tuptało po białym puchu, że straciłem rachubę czasu i "wylądowałem" w domu po piętnastu kilometrach hi,hi...
"Upodliłem" się nieco, bo przy temperaturze -6 cały czas sypał mi w oczy delikatny śnieżek;) Poza tym gdzie tylko się dało - tak w Alei Sienkiewicza zamiast po odgarniętym leciałem w kopnym śniegu prawie do kolan he,he...
Nie zważam, że tempo jest spacerowe;) Dawni biegacze twierdzili, że jak jest zima to ma być budowanie *bazy* czyli ma być wolno i długo:) A na wiosnę dreptanie zaprocentuje;) Zresztą nigdzie mi się nie śpieszy!

Cytat dnia:
„Człowiek stworzony do miłości, pośród swych ograniczeń, jest nieustannie zdolny do gestów wielkoduszności, solidarności i troski…” -  Papież Franciszek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13