"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 6 czerwca 2020

połóweczka...

                               przy sobocie;) Najpierw na raty wychodzona dycha, a potem nabiegane jedenaście kilometrów:) I do tego dwie godziny zabawy z wnusią:))
Oczywiście, żeby nie było zbyt pięknie "na chodzeniu" GPS znów oszalał i poleciał na skróty w linii prostej:( Z powrotem od Wiktorki nie naliczył nic i zamiast sześciu kilometrów pokazał niecałe trzy:( Coś mu się w główce p..... A może to wina Tych kosmonautów amerykańskich;) albo chmur? Wczoraj i dzisiaj bardzo dziwne niebo.

Szósty szósty 06/06, czyli imieniny miesiąca poświętowałem dwiema aktywnościami, więc można powiedzieć swego rodzaju duathlonem he,he...
Dobre jest maszerowanie zarówno przed bieganiem na rozgrzewkę jak i po bieganiu na schłodzenie.
Bieganie było świetne. Trochę tylko jak dla mnie Morsa zbyt ciepło (+26°C) Obleciałem pół miasta;) Spokojnie na luzie, chociaż tak mi pasowały zielone światła, że przyciskałem, żeby nie stać na czerwonym;)
https://www.relive.cc/view/vQvxVG1yM96
Lato się zrobiło i już żadnych obostrzeń na mieście nie widać. Na parkingach jasnogórskich samochodów pełno. Na Bialskiej zwanej Aleją brzozowa tłumy takie, że musiałem slalomem miedzy spacerowiczami;) I dobrze! Trzeba wykopać świrusa wirusa;) 
 W tym tygodniu sześćdziesiąt kilometrów w pięciu wyjściach wybiegane i dwadzieścia pięć wychodzone. Plus cotygodniowa gimnastyka.
  
Cytat dnia 
                       „Zbieg okoliczności to boski sposób na pozostanie anonimowym.” Albert Einstein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13