"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 8 czerwca 2020

nie miałem...

                                  pomysłu na dzisiejsze bieganie;( więc jak nie wiem gdzie to zawsze zostaje mi jeszcze "Bałtyk" he,he...
Aura idealna na bieganie! czternaście kresek powyżej zera na termometrze. Pochmurno i co chwila w ramach punktu odświeżania nawet nie mżawka, ale taka delikatna mgiełka z nieba:)) I miejscami powiewy wiatru. Rewelacja! Odpuściłem krzaczory i crossowe ścieżki, bo mokro wszędzie. Nie wybierałem się  dziś zbyt daleko i w miejsca ustronne, żeby przypadkiem nie znaleźć się w zasięgu burzy. Albo nie daj Boże jakiejś trąby powietrznej, która wczoraj przeszła w naszym regionie. W prognozach synoptyków cały czas ostrzeżenia. 
Na ścieżce rekreacyjnej wykręciłem osiemnaście kilometrów z dobiegiem:) A ile kółek? Nie wiem straciłem rachubę;)
https://www.relive.cc/view/vYvE9pJPzGv
Lubię czasem jak chomik poturlać się w kółko;) bo lecieć można z przysłowiowymi zawiązanymi oczami i spokojnie porozmyślać i cosik wymyślić. Właśnie mam pomysła jak to mawia filmowy Ferdeynand!
Czas obostrzeń i rygorów sanitarnych. Imprezy biegowe poodwoływane. Nijak odnowić idee wspólnego biegania naszego rodzinnego Team_u:( Muszę zachęcić Adama z Krystyną, Kubę z Edytą, a może jeszcze Ktoś by się dołączył np. z kijkami;) Myślę o połówce miedzy naszymi lokalnymi "oceanami". Swego rodzaju mistrzostwa rodziny na dystansie półmaratonu:)) a propos oceanów to dziś Światowy dzień Oceanów.
Dobry początek nowego tygodnia. Przed południem osiemnastka biegiem. Po obiedzie do Wiktorki i z powrotem, więc kolejne sześć przemaszerowane. 
Gerard napisał: "Tomku nie mamy 10tego, a Ty już masz 111km, więc Jesteś na dobrej drodze, żeby osiągnąć cel 1000km w rywalizacji..." 
To dopiero pierwsze "koty za płoty" bo rywalizacja trwa trzy miesiące. Trzeba co miesiąc mieć ponad 300 kilometrażu co w okresie wakacyjnym może być trudne. Zobaczymy. Jak Bóg da, a partia pomoże mawiało się kiedyś he,he...

Cytat dnia:

„Życie nie ustaje w zadziwianiu nas ironią.” -  Andrzej Sapkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13