"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 25 kwietnia 2020

piąte...

                 wyjście w tym tygodniu:) I trzynastka po deszczu;)  Dzięki Bogu trochę popadało. Od wczoraj znacznie się ochłodziło i chyba dlatego przez chwilę padał też grad. Termometr w południe wskazywał plus dziesięć stopni, lecz lodowaty wiatr sprawiał, że temperatura odczuwalna wydawała się niższa.
Zasadniczo miałem dziś odpuścić i wyjść jutro. Pomyślałem jednak po deszczu powinno być fajne, świeże, wilgotne, rześkie powietrze. Poza tym powiadają *co masz zrobić jutro zrób dzisiaj* A że dawno nie było mnie w Alei Brzozowej, Lasku Wilka i bialskich polach to zrobiłem sobie małą wycieczkę.
O tej porze roku Bialska, czyli Aleja Brzozowa zaczyna się robić niezwykle urokliwa. 
Upragniony przez wszystkich deszczyk odświeżył zakurzone listki, więc wydają się takie soczyste, jakby rozwijały się w mgnieniu oka;)  
W bialskich polach zapach wilgotnej ziemi i zielone połacie  uprawnych pól. Zapach obornika i końska woń z pobliskiej stadniny;) Kilka kilometrów od centrum miasta prawdziwa wieś:))
Biegało mi się tam dziś jak zresztą zawsze rewelacyjnie:)) Spokojnie, pomalutku, żeby się podelektować tą fantastyczną aurą;)
Lubię tę trasę. Staram się tam bywać przynajmniej raz w tygodniu. Ale dopiero dzisiaj przytrafiło mi się niezwykłe wydarzenie. 
Spotkałem... Jezusa!!! Na skrzyżowaniu  św. Kaspra de Bufalo i Zakopiańskiej w jednej z kapliczek przy Sanktuarium Krwi Chrystusa otwarte na oścież drzwi i wystawiony Przenajświętszy Sakrament. Niecodzienna sytuacja. Nie było chyba osoby, Która by tamtędy przechodziła i nie przyklękła na chwilę modlitwy. 

W tym tygodniu pięćdziesiąt dziewięć kilometrów biegiem i dwadzieścia trzy wychodzone. 
Dzisiejsze trzynaście kilometrów zapamiętam pewnie na długo. 
W zasadzie teraz w sezonie wiosna, lato zamiast kręcić pętelki w okolicy "Bałtyku" muszę częściej poudeptywać ścieżki w bialskich polach;)
https://www.relive.cc/view/v4OGmVygwmq
Cytat dnia:
Tam gdzie jest nadzieja, tam jest życie. - Anne Frank.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13