"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 15 stycznia 2020

połówkę...

                         zrobiłem dzisiaj na "Bałtyku" he,he... W tym samym czasie dwóch bezdomnych wygrzewających się na ławeczce w promieniach słońca wiśnie 0,7 litra, więc byłem lepszy hi,hi...
Na chyba szóstej pętli kiedy koło Nich przebiegałem jeden skomentował moje bieganie krotko:  "niepotrzebna strata energii" ...!???
W sumie zrobiłem dziewięć okrążeń z "agrafką" na asfalcie do ulicy św. Jadwigi. 
https://www.relive.cc/view/v26M8dpJMEO
Trzy kreski powyżej zera na termometrze, ale temperatura odczuwalna znacznie niższa. Na szczęście słonko prawie wiosenne świeciło, więc biegało mi się rewelacyjnie:)
Z braku zegarka:( udeptywałem ścieżkę rekreacyjną "na czuja" 
Po czwartej rundzie miałem wyjąć z kieszeni komórę i sprawdzić na endomondo kilometraż. Pomyślałem jednak - powinno być koło dychy, lecz jeśli się okaże mniej będę zawiedziony, zatem sprawdzę po kolejnym kursie. I to była dobra decyzja, bo zostałem miło zaskoczony he,he... apka pokazała 12km. Czyli do półmaratonu już "z górki" hi,hi... 
Zrobiłem jeszcze cztery powtórzenia i pod domem endo wyświetliło 21,8:))
Jestem bardzo zadowolony, bo dziś był jeden z tych dni, gdy najtrudniejszym momentem nie jest sam trening tylko WYJŚCIE na trening. Od momentu wstania z łóżka miałem lenia he,he... Ćmiła mnie głowa i na dodatek strzykało w krzyżu:( Za to kiedy wróciłem cieszyłem się, że nie tylko zabiegałem lenia;) ale fizycznie poczułem się lepiej. Psychicznie też mocniejszy, bo niedomagania zostawiłem na trasie;) Niby tylko "połówka" a cuda zdziałać może hi,hi...

Cytat dnia


„Realizuj twoje marzenia albo ktoś inny zatrudni Cię do realizacji swoich.” Farrah Gray


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13