"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 16 stycznia 2020

odnowa...

                          biologiczna i regeneracja w zimnej wodzie po wczorajszej połówce he,he... Dobieg nad "Pacyfik" i sprawdzenie stanu wody. Niestety jeszcze zbiornik się nie oczyścił:( Czerwona barwa wody zniknęła, lecz wciąż po powierzchni pływają jakieś kolorowe kłaczki:( Wolałem nie ryzykować. Tym bardziej, że kapię się "z głową" hi,hi...
Poleciałem więc nad "Adriatyk" chociaż ostatnio kaczuchy zas..ły cały pomost:( Na szczęście kąpielisko im nie pasuje. Wolą krzaczory w kierunku mostku przy barze.
Temperatura powietrza jeden stopień na plusie. Wody +3,1. Dlatego pluskania znów nie można nazwać morsowaniem;) Fajnie było! Choć brakuje mi biegu w stroju organizacyjnym Morsa dookoła glinianek;) Nie mam gdzie zostawić plecaka z ciuchami jak jestem sam. A  targać manele na grzbiecie żadna przyjemność. 
Biegowo piątka:) Czyli jak to mówię połowa minimum niezbędnego do podtrzymania funkcji życiowych he,he... Ale że z moczeniem w zimnej wodzie to minimum zaliczone;) 
https://www.relive.cc/view/vDqgJzw1pV6
 

Cytat dnia

„Nie ma znaczenia, że wolno idziesz, pod warunkiem że się nie zatrzymujesz” Konfucjujsz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13