"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 17 stycznia 2020

w nocy...

                     mróz, a rano opadająca mgła. W rezultacie na chodnikach ślizgawka:( Przynajmniej nie było mi przykro, że nie mogłem z samego rana wyjść na bieganie;) Udało się dopiero w południe kiedy termometr pokazywał już plus trzy stopnie. Odczuwalna była jednak znacznie niższa zwłaszcza na "Bałtyku" w pobliżu glinianek. Wczoraj pluskałem się bez wcześniejszej konieczności trzaskania lodowej "szyby", a dzisiaj na wszystkich trzech zbiornikach cienka warstwa lodu:) Obleciałem "Bałtyk" i "Adriatyk" dookoła, a potem  przyległe drogi na zachód od parku Lisiniec. To moja stała codzienna trasa. Szczególnie kiedy brakuje mi pomysłu gdzie by tu dziś polecieć he,he... 
https://www.relive.cc/view/vPv4J1Jmx36
Omamiony promieniami słońca hi,hi... ubrałem się dzisiaj trochę za lekko:( Dlatego w miejscach zacienionych i "pod wiatr" chłód mnie poganiał hi,hi... Dobiegając pod dom przypomniało mi się, że w tym tygodniu mam na liczniku czterdzieści siedem kilometrów. Gdybym nabiegał trzynaście byłby to pierwszy tydzień w tym roku z szóstką z przodu;) Pod klatką wyciągam telefon patrzę na endo 12,36km. A miałem jeszcze okrążyć Jasną Górę hi,hi...  Co tam nigdy nie "dobiegam" wokół bloku do pełnego kilometrażu jak mój znajomy biegacz;) Który "nie daruje" nawet stu metrów he,he...
„Bez cier­pienia nie zro­zumie się szczęścia.” -  Fiodor Dostojewski 

Cytat dnia  

„Pamiętaj, że nie osiągnięcie tego czego pragniemy to czasem cudowny łut szczęścia.” Dalai Lama  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13