"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 26 września 2019

szczepionka...

                                    antygrypowa, czyli kąpiel w zimnej wodzie he,he...
Nastał sezon przeziębień;) więc trzeba się zabezpieczyć przed choróbskami w myśl powiedzenia *jestem Morsem nie choruje* hi,hi...
Co prawda na razie woda jeszcze nie za bardzo zimna:( Dziś +13  i o stopień cieplejsza niż powietrze.
Kiedyś czytałem opinie balneologa ze wschodu, że każda kąpiel w wodzie o temperaturze poniżej ośmiu stopni ma działanie terapeutyczne. 
To musowo jeszcze jeszcze poczekać he,he... "Pacyfik" stygnie, ale powoli. W zeszłym tygodniu termometr wskazywał piętnaście kresek powyżej zera, a dzisiaj o dwie mniej. Mimo wszystko jest super! 
Założyłem minimum dwie kąpiele tygodniowo i tego mam zamiar się trzymać:)
Biegowo tylko trójka:( Tyle co dobieg tam i z powrotem.
Ale, ale... Od pierwszego stycznia do dnia dzisiejszego przebiegłem rok he,he... tzn. 2019 kilometrów;)
W ubiegłym roku ten moment przypadł tydzień wcześniej. A na dzień 26 września 2018 kilometraż roczny wynosił 2066km. Zobaczymy, czy ta tendencja się utrzyma i roczny przebieg będzie niższy od ubiegłorocznego.
Z ciekawostek to dziś wg kalendarza świąt nietypowych Dzień Królika hi,hi... Szkoda, że nie zająca, bo mogliby świętować pacemakerzy;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13