"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 25 września 2019

nie dało...

                         się z rana:( to wyszedłembiegłem w drugim terminie o jedenastej he,he... na stałą codzienną trasę;) Obleciałem "Bałtyk" - pustynia. Potem przyległe drogi na zachód od parku Lisiniec. Wałowa, Toruńska, Lwowska, Huculska, Wileńska, Chabrowa, Dobrzyńska... Żeby nie było nudno biegam raz z tej to z tamtej strony i kręcę pętle jak tylko mi się spodoba hi,hi... Pełna improwizacja he,he...
Chwilami kropiło, ale aura idealna na bieganie temperatura +14 i pochmurno:)
Biegało mi się rewelacyjnie:)) Wczoraj wymaszerowałem dwunastkę, więc aby utrzymać wyższość biegania nad chodzeniem dziś zrobiłem trzynaście kilometrów he,he... 
W lisinieckim parku spotkałem fajną wiewiórkę. Nie rudą jak wszystkie, ale taką o ciemnym futerku. Kapitalnie trzymała w łapach orzecha. Niestety kiedy sięgnąłem po telefon, żeby zrobić fotkę czmychnęła w krzaczory:((
Wracałem przez jasnogórskie  pole namiotowe  ze slalomem między drzewami. Przechodzący piechur zatrzymał się popatrzył i pewnie pomyślał co ten stary odp..... hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13