"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 14 września 2019

stare...

           kąty poodwiedzałem dziś po wczorajszym wymuszonym he,he... dniu wolnym;)
Wyszedłem dopiero po południu, bo po tym wyjeździe do Świnoujścia jakoś nie mogę się obrobić hi,hi...
Obleciałem stałą trasę zahaczyłem o "Bałtyk". Jak Adam powiedział z Bałtyku na "Bałtyk" he,he...
Równo tydzień po maratonie, a nóżki po ostatich przebieżkach po plaży i wczorajszym odpopczynku same rwały się do przodu hi,hi... Hamowałem "ręcznym" co chwila i myślałem sobie szkoda, że dzisiaj nie zawody;) 
Było super!!! Myślałem jeszcze o kąpieli w naszym "Bałtyku" lecz odpuściłem. U nas nikt się już nie kąpie:( Nie chciałem robić sensacji he,he... bo w wolne sobotnie popołudnie ludziska tłumnie wylegli do parku Lisiniec.
Jesień nadchodzi wielkimi krokami. W przyszłym tygodniu synoptycy wieszcza zdecydowane ochłodzenie, więc pora szykować się na morsowanie hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13