"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 30 września 2019

konfiguracja...

                            dzisiejszych temperatur powietrza i wody nie sprzyjająca. Woda +12, powietrze +16. Czyli syndrom naszego morza Bałtyckiego he,he... Najfajniej jest gdy stosunek temperatur jest odwrotny. Zwłaszcza zimą;)
Niemniej pływanie w "Pacyfiku" po przebiegnięciu dychy było świetne:) Bieganie oczywiście też! Zresztą bieganie jak jedzenie rzadko bywa niezjadliwe hi,hi...
Dziś pokręciłem się po parku Lisiniec. Czujnie spoglądałem w korony drzew, bo przy dzisiejszym wietrze sporo nałamanych gałęzi. Dreptałem sobie spokojnie, ale cały czas nastawiałem się na ewentualny sprint;) 
Wietrznie, ciepło i wilgotno. Przelotne deszcze, więc nie jest źle, bo co deszczyk pomoczy to osuszy wiater he,he...
Lubię taką aurę:) Bo nie gotuję się w sosie własnym jak w czasie upałów.
Ostatnie bieganie we wrześniu. Zatem czas na podsumowanie miesiąca.
Przebiegnięte 204 kilometry w dwudziestu trzech treningach.
W dziewiętnastu marszach 144 wychodzone.
Dwanaście kąpieli z pływaniem.
120 minut w dwóch sesjach przepedałowane na rowerku stacjonarnym.
Trzy godzinne gimnastyki. 
Oraz pięć "zabiegów" na kolanka tj. sto czterdzieści minut majtania nogami;)
Dobry miesiąc!! Był maraton, były truchty po plaży, kąpiele w morzu i wiele kilometrów chodu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13