"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 29 września 2019

goniłem...

                     goniłem i przez dwanaście kilometrów nie przegoniłem. Na ostatniej prostej wciąż był przede mną - mój cień hi,hi...
Świetna pogoda. Prawdziwa złota jesień. Piętnaście stopni powyżej zera, słonecznie i do tego silny wietrzyk:) 
W duchowej łączności ze wszystkimi biegnącymi w stolicy Maraton Warszawski wydeptałem fajną dwunastkę. Biegało mi się rewelacyjnie! Spokojnie, na luzie z prędkością "ekonomiczną" he,he...
W Alei Brzozowej przeleciał koło mnie biegacz z prędkością światła na wysokości lamperii;) I nawet znalazł czas na wzajemne biegackie pozdrowienie:) Potem chyba jeszcze z pięć razy unosiłem dłoń w geście pozdrowienia;) Wiadomo bialska mekka częstochowskich biegaczy hi,hi...
Cytat dnia „Nawet gdy jesteś na właściwej drodze, inni wyprzedzą Cię jeżeli się zatrzymasz.” Will Rogers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13