"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


niedziela, 22 września 2019

cudowna...

                   jest nasz Aleja Brzozowa:) Niestety już w większości ulica Bialska:(
Aura fantastyczna słonecznie dwanaście kresek powyżej zera na termometrze w cieniu i lekki wiaterek:) 
Pooomszy;) ziemniaki obrane, seler i marchewka starte he,he... więc "zielone światło" od MLP i lecę:) Tylko gdzie? Tu lubię, tam jest fajnie, albo tam dawno nie byłem. 
Wreszcie krakowskim targiem najpierw "Bałtyk" bo tam jestem codziennie;) 
Później Aleja Brzozowa, czyli Bialska i powrót od Alei Najświętszej Maryi Panny, bo przecież jeszcze po ostatnim maratonie nie "pochwaliłem" się extra koszulką hi,hi...
W sumie w niedzielne przedpołudnie na spoko i pełnym luziku przyjemna trzynastka:)
Było super! W parku Lisiniec spotkałem dwie sympatyczne biegaczki:) a w Alei Brzozowej jednego biegacza. Aha i jeszcze przy Sanktuarium Krwi Chrystusa dostałem brawa (nie wiem za co;) od jakiejś białogłowy he,he... 
https://www.relive.cc/view/vYvrDDVEGx6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13