"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 18 sierpnia 2019

w łączności...

                                        duchowej z pielgrzymami biegnącymi z Rumunii na Jasną Górę przeleciałem dzisiaj jedenaście kilometrów:)
Stojąc przed blokiem i czekając aż garmek złapie sygnał gps zastanwiałem się najpierw "Bałtyk", czy Bialska? Ostatecznie wyszło najpierw Aleja Brzozowa, bo będzie z górki he,he...
Na początku slalomem między pielgrzymami, a potem już luzik hi,hi...
Do Sanktuarium Krwi Chrystusa pod brzozami;) napotkałem trzy biegaczki i czterech biegaczy:) Później pobiegłem na "Bałtyk" i zrobiłem pół okrążenia miedzy gliniankami. 
Chiałem jeszcze zrobić letnie morsowanie;) lecz i przy plaży i pod brzózkami na "Pacyfiku" multum ludzi:(
Biegło mi się po wczorajszej absencji od biegania rewelacyjnie:) Prawie cały czas nogi wyrywały się do przodu i co rusz musiałem zaciagać "ręczny hamulec" he,he...






Było świetnie! Odliczam dni do startu i mentalnie przygotowuje się do kolejnego królewskiego dystansu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13