"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 16 sierpnia 2019

trzy...

                  tygodnie do maratonu:) A w zasadzie dwa, bo ostatni tydzień przed startem to już luz i regeneracja;) W myśl starej  zasady maratońskiej czego się już nie zrobiło to się nie nadrobi. Pozostaje więc podtrzymywać "parę pod gwizdkiem" hi,hi...
Dzisiaj z racji wczorajszego Święta mamy poniedziałek w piątek he,he...
Podbiegi miały być w środę, ale jak pisałem pielgrzymi zajęli mi górkę i były przebieżki. Sądziłem, że wczoraj się rozjechali. Niestety na górce nadal namioty. Cóż *jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma* hi,hi... 
Zamiast na trawie serię dziesięciu dwustumetrowych podbiegów machnąłem na asfaltówce rozdzielającej parkingi od pola namiotowego;) 
Trochę krzywe, ale "ząbki" wyszły he,he... W dodatku w deszczu;) i zaprawdę było kapitalnie:))
Jak zbierałem się do wyjścia widziałem z okna ludzi idących na Jasną Górę pod parasolami. Jednak zanim zegarek załapał sygnał gps już było po deszczu:( Na udeptywaniu stałej trasy pokropiło mnie jak "ksiądz kropidłem" hi,hi... Eee taki deszcz to nie deszcz. W trakcie podbiegów też nie było jakiejś ulewy, ale z daszka czapki zaczęło mi już kapać he,he...
„Poddający się - nigdy nie wygrywa, a wygrywający - nigdy się nie poddaje.” - Napoleon Hill

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13