"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 14 sierpnia 2019

obudziłem się...

                                przed piątą. Ciemno:( przez otwarte okno słychać padający na parapet deszcz. W głowie zaczyna się bezgłosowy dialog he,he... 
Miałem wstać o piątej i biegać, a tu pada.
Co Ci deszcz przeszkadza! przecież lubić biegać w deszczu:)
Chłód "ciągnie" od okna i... tak mi się nie chce wyleźć spod kołdry. Poleżę jeszcze;)
Jak przyśniesz to obudzisz się po szóstej i nici z biegania, bo masz dziś wizytę u hematologa.
Orany już pięć po piątej! tak mi sie fajnie drzemie;) Może pójdę po południu pobiegać.
Po południu coś wyskoczy i bedziesz żałował, że nie zebrałeś się z rana.
Koniec końców wygrałem z leniem hi,hi... i wpół do szóstej ruszyłem:)
W planie było spokojne bieganie i podbiegi. Niestety moja górka na jasnogórskim polu namiotowym zajęta przez pielgrzymów. 
Zacząłem w deszczu i zaraz westchnąłem Boże jak dobrze, że dałeś mi siły pokonać samego siebie. Jest fantastycznie! Plus trzynaście stopni. Pada ciepły letni deszcz, a ja sobie tuptam slalomem miedzy kałużami;) Rewelacja! 
Obleciałem "Bałtyk", stałą przyległą trasę i wyszła dycha. 
W międzyczasie wymyśliłem, że zrobię w parku Lisiniec przebieżki za piątek. Pojutrze dzisiejsze podbiegi i tygodniowy plan się dopnie;)
W sumie nabiegałem dzisiaj blisko czternaście kilometrów. Zmokłem, ale cieszyłem sie jak dziecko he,he...
Cytat na dziś: 
"Człowieka z charakterem pociąga to co jest trudne. Ponieważ dopiero w zmaganiach z trudnościami jest w stanie uswiadomic sobie swój potencjał."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13