"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 4 czerwca 2019

wolne...

                       wczoraj, chociaż w sumie to nie wiem he,he... Biegania niby nie było, lecz i tak z buta wychodziłem osiemnaście kilometrów hi,hi... Prawie cały dzień włóczyłem się po Ustroniu i było świetnie - normalnie luz blus;)
 Dziś z samego rana, żeby zdążyć przed upałem wypad na szybsze przebieranie nogami he,he... Po wolnym łażeniu poprzedniego dnia nogi jakoś nie mogły wejść na szybsze obroty;) Ale po godzince było  już okey i... trzeba było wracać hi,hi... 
https://www.relive.cc/view/e1331178698
 Wcale chłodno nie było:( Może w miejscach zacienionych. Temperatura dwadzieścia stopni plus i żarówa na bezchmurnym niebie;) Wyszedłem po szóstej, bo jakoś nie mogłem się zwlec he,he... Muszę jednak następnym razem wyjść piąta trzydzieści:)
Cóż jest lato musi być gorąco. Jak jest zima powinno być mroźno, a na bieganie nie ma złej pory roku. Bieganie zawsze i wszędzie o każdej porze roku, dnia i nocy jest boskie hi,hi... Jak to pisze o swoim biegu Zadyszka Oświęcim;)

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem ten blog na pewno odwiedza bardzo dużo osób.Takie jest moje prywatne zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13