"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 2 czerwca 2019

akonto...

                           poniedziałku dyszka, bo jutro biegania nie będzie:( 
Pierwsze słowa syna kiedy wszedłem do domu po dziesionie: "Ty się kąpałeś?" hi,hi... Fakt upociłem się jak "wiśnia" he,he... Po ciepłej nocy od rana słonecznie i bardzo ciepło. W trakcie biegu w cieniu termometr wskazywał dwadzieścia sześć kresek na plusie. W słońcu pewnie ponad trzydzieści:( Jak dla mnie zimnolubnego Morsa śródlądowego aura do siedzenia w wodzie z czymś zimnym do picia hi,hi... 
Obleciałem "Bałtyk", ale pełno luda;) Poleciałem na Bialską to samo. Od groma wszechobecnych i roszczących sobie specjalnych względów rowerzystów:( Pomimo przedobiedniej pory masa spacerowiczów. Jaki z tego morał? Czas przełożyć bieganie na godziny wczesnnoporanne. W sumie i tak budzę się około piątej, więc  nie będę sobie krzywdował he,he... 
Szkoda, że wczoraj nie wypalił Bieg Damrota, bo tydzień po maratonie jest cug hi,hi... I miałbym szanse powalczyć w kategorii wiekowej;)
Na razie musze nieco zmodyfikować plany na najbliższe tygodnie, a potem zobaczymy:)

1 komentarz:

  1. Ten blog jest bardzo fajny i na pewno w przyszłości będę na niego wracał.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13