"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 5 maja 2019

imieniny...

                             miesiąca uczciłem bieganiem he,he... Najpierw "Bałtyk" i pętla po ścieżce rekreacyjnej. 
Potem kierunek Aleja Brzozowa. O tej porze roku to miejsce jest magiczne, więc nic dziwnego, że przyciąga wielu miłośników szybszego przebierania nogami, kijarzy i spacerowiczów. Dziś po drodze naliczyłem cztery biegaczki i sześciu biegaczy:) Za Sanktuarium Krwi Chrystusa skręciłem w prawo do Zakopiańskiej i zacząłem wracać;) Przed Okulickiego pomyślałem - fajnie się tupta hi,hi... 
Aura biegowa, więc lecę naokoło przez Szajnowicza i podjasnogórskie parki. W okolicy Jasnej Góry przygotowania do zabezpieczenia kolarskiego Grand Prix Częstochowy, ale jeszcze udało mi się przelecieć po trasie przed startem. Pogoda dziś jak to mówi MLP nie zachecająca;) Cztery stopnie powyżej zera, zimny wiatr, zachmurzenie duże, ale na razie bez zapowiadanych opadów. Jednak na bieganie nie ma złej pogody:) są tylko źle ubrani biegacze he,he...
Dzisiaj w Poznaniu  Światowy Bieg Wings for Life! Bierze w nim udział na wózku mój serdeczny Kumpel Jakub Ostasz. Ściskam z całych sił za Niego kciuki i mam nadzieje, że będzie miał wiele satysfakcji z uciekania przed Małyszem hi,hi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13