"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 19 maja 2019

Czerwone maki...

                                        słowa tej pieśni zapewne brzmiały w głowach uczestników podczas Biegu na Monte CassinoKażdy z uczestnikow dziesięciokilometrowego biegu biegnie ku chwale jednego z żołnierzy pochowanych na Polskim Cmentarzu Wojennym.
To wydarzenie jest jednym z wielu marzeń na długiej liście moich biegów;)  Szczególnie, że Tam na grobie jednego z poległych widnieje moje nazwisko. 
17 maja minęła siedemdziesiąta piąta rocznica Jego śmierci.  Byłbym niezwykle dumny móc  oddać Mu hołd w ten szczególny sposób. 
Niestety jak to kiedyś powiedział mi jeden z nowobogackich: "Kto nie ma miedzi w domu siedzi" hi,hi... 
Co nie znaczy, że nie mogę zrobić swojego biegu ku Jego czci tutaj w ojczyźnie za Którą oddał życie. Miał tylko czterdzieści trzy lata i pewnie rodzinę Która Go oczekiwała. A może łączą nas jakieś więzy krwi o których mi nie wiadomo?  
Dlatego dzisiejsze bieganie dedykowałem ś.p. Adamowi.  Wieczny odpoczynek racz Mu dać Panie... 
Biegnąc myślałem o Nim - jakim żołnierzem był plutonowy z 6 Batalionu Strzelców? jak wyglądał? jaki był Jego szlak bojowy? jak zginął? 
Cześć i Chwała Bohaterom!

1 komentarz:

  1. Z tą miedzią to bzdura a maki kto to wie...
    ...co życie przyniesie

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13