"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 21 lutego 2019

podbiegi...

                             dziś sobie zaserwowałem;) Najpierw oczywiście dyszka na stałej trasie, którą ostatnio zaniedbywałem z powodu ślizgawicy he,he... 
Uwielbiam "upodlić" się w kopnym śniegu, ale nie znoszę zlodowaciałego twardego śniegu:( Na którym nie tak dawnao" policzyłem" swoje kości hi,hi... Łaska od Boga, że wtedy sobie czegoś nie złamałem:) Kolanko i przedramię od nadgarstka do łokcia jeszcze czuję, ale to pryszcz;)
Tej zimy nie było specjalnych pokładów białego puchu. Raz tylko udało mi się nad parkami pociorać w "białym" do pół łydki he,he... Dlatego podbiegi po trawie to taka namiastka;)
Miałem zweryfikować plan tygodniowy, lecz z racji obowiązków może zaistnieć dopiero od przyszłego tygodnia. Chyba, że wróci prawdziwa, śnieżna, mroźna zima hi,hi...
Dzisiaj w trakcie dychy było jakoś ciężko. Zastanawiałem się nawet jak wyjdą podbiegi. Niepotrzebnie he,he... Po dziesięciu kilometrach organizm zatrybił i na górce było świetnie:) Tym razem z górki pod zimny wiatr;) oraz czujnym okiem jakiejś Siostry "przełożonej" he,he...
Przysłowia na dziś:
„Kiedy kot w lutym na słonku się grzeje, musi w marcu zajść na przypiecek”
„Gdy bez wiatrów luty chodzi, w kwietniu wicher nie zawodzi”
„Gdy luty zimny i suchy, sierpień będzie gorący”
Cytat dnia:
„By dojść do źródła, trze­ba płynąć pod prąd.”  Stanisław Jerzy Lec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13