"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 20 lutego 2019

padać...

                      miało już od wczoraj. Zaczęło w nocy. Z rana się przejaśniło i zaczęło znów jak dobiegłem na "Bałtyk" he,he...
Zrobiłem przedłożoną pętelkę miedzy kroplami deszczu hi,hi... Po czym kiedy dotarłem na nasze morsowisko przestało:) Jak to się mówi wstrzeliłem się w "okienko" pogodowe, bo po kąpieli na moment wyszło nawet słoneczko;) Na cztery stopnie plus ubrałem się trochę za lekko:( Wolę jednak jak jest mi trochę za chłodno niż miałbym się kisić w "sosie" własnym hi,hi...
Fajnie było! "Wpadłem" he,he... na znajomą biegaczkę:) Spokojnie polotołem na dystansie sześciu kilometrów i co najważniejsze przy ociepleniu popluskałem się jeszcze lodowej przerębli:)


  Przysłowia na dziś:
  • „W lutym, gdy zagrzmi od wschodniego boku, burze i wiatry częste są w tym roku”
  • „Gdy nie wymrozi zima, sierpień zbierać co nie ma”
  • „Jeśli luty śnieżny, mroźny, spodziewaj się wczesnej wiosny”
  • Cytat dnia:
    „Strach boi się odważnych.”  Józef Bułatowicz
  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Szukaj na tym blogu:

    Translator

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13