"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 18 lutego 2019

do księżyca...

                     wybiegłem za widoku przy temperaturze +13, a wróciłem przy blasku księżyca i sześcioma kreskami mniej na termometrze he,he... W dodatku po zachodzie słońca odczuwalna temperatura wygoniła mnie z "Bałtyku" bo jak to mówi MLP "od wody ciągnie" hi,hi...
Ubrałem się lekko i wraz z upływem dnia czułem coraz większy chłód:( "Uciekłem" w miejskie zabudowania i od razu się podgrzałem;)
Zamiary były dziś na okolice dwudziestki... I w sumie tak wyszło. Szóstka marszu do Wiktorki i z powrotem. Do tego czternastka szybszego przebierania nogami;) I jakby nie było plan wykonany he,he...
Biegało mi się jak zawsze hi,hi... rewelacyjnie:) Chociaż przyznaję wolę bieganie poranne. Z drugiej strony lepsze wieczorne niż żadne;)

Przysłowia na dziś:
„Jak dym w górę szybuje, zawsze to mróz zwiastuje”
„Czasem luty ostro kuty, czasem w luty same pluty”
„Gdy ciepło w lutym, zimno w marcu bywa, paszy trzeba zachować, by jej potem nie kupować”

  • Cytat dnia:
  • „Żyj tak, aby twoim zna­jomym zro­biło się nud­no, kiedy umrzesz.” 
  •  Julian Tuwim
  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Szukaj na tym blogu:

    Translator

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13