"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 10 lutego 2019

Ale...

                     mi się dzisiaj świetnie lotało:) Chyba po tym ślonskim obiedzie - rolada, kluski śląskie i modra kapusta he,he...
Wyszedłem co prawda dopiero wieczorem, czyli kilka godzin po tym posiłku, ale moc była hi,hi... Wiedzą Hajery co dobre;)
Wczoraj był luzik, bo nie udało mi się pobiegać. Za to pokręciłem godzinkę na rowerku stacjonarnym. Jak to mówią "nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło" Od ciągłego przebywania ostatnio na oddziale ortopedycznym też mnie coś zaczęło kolanko pobolewać:( Od samego patrzenia hi,hi...
Zdecydowanie wolę bardziej motywujące klimaty niż w jednym miejscu samych amatorów kulking nordic he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13