"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 25 stycznia 2019

w 'wannie"...

                           przygotowanej wcześniej przez zmorsowanych Przyjaciół mogłem się pluskać bez uprzedniej rąbanki he,he... Adam z Krzysztofem i Jędrkiem zapewne tradycyjnie morsowali o siódmej. Ja bylem dwie godziny później i na wodzie pojawiła się już cienka "szybka". 
Myślałem wczoraj, żeby się do Nich przyłączyć, ale niestety nie zwlokłem się odpowiednio wcześniej z wyra:( 
Biegania tylko trzy kilometry:( Dwa na "Bałtyk" jako rozgrzewka przed zanurzeniem i jeden na powrót. Cóż sezon morsowy w pełni, więc szybsze przebieranie nogami musi poczekać;) Tym bardziej, że na razie żadnego maratonu w tym roku na horyzoncie nie widać:( 
W zasadzie dwa wiosenny i jesienny to byłoby w sam raz:) W ostateczności jeden to takie minimum he,he...
Aura na morsowanie cudowna! Biało dookoła, minus sześć stopni temperatura powietrza i ciepła woda, bo prawie dwa stopnie plus hi,hi... Było fantastycznie! W oddali siedzący na lodzie wędkarze nad dziurką w lodzie;) i  niespodziewane ćwierkanie ptaków. Czyżby pierwsze oznaki wiosny? he,he... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13