"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


niedziela, 27 stycznia 2019

morsowanie...

                                     niedzielne dziś znów z miłą niespodzianką he,he... Ale po kolei ;)
Od rana termometr wskazywał temperaturę dodatnią, więc szykując się na "Bałtyk" zastanawiałem się: brać siekierę, czy nie? Po kilometrowym dobiegu na "Pacyfiku" - "pod brzózkami" nasze "jacuzzi" zastałem zamknięte lodem:( 
Trzy stopnie plus, niby lód rozmokły, ale dość gruby. Bez siekiery drewnianym drągiem  trudno byłoby je "otworzyć" hi,hi...
Pod koniec rąbanki na morsowisku pojawił się Jędrek i tu niespodzianka w gronie Przyjaciół z KS Respekt Taekwon-do Częstochowa. 
Wykorzystałem okazję, że mogę w aucie Jędrka zostawić plecak z ciuchami i wspólną rozgrzewkę biegową zrobiłem w stroju organizacyjnym Morsa;) 
Dwa kilometry wokół "Bałtyku" i "Adriatyku" ścieżką rekreacyjną. Potem turlanie i robienia "orła" na śniegu hi,hi... Po czym "peryskopowa" albo reset jak to niektórzy mówią o całkowitym zanurzeniu w wodzie. 
Samotne morsowanie jest fantastyczne! Ale od czasu do czasu w sympatycznym, kameralnym Gronie jak dzisiaj też jest fajnie:) Co widać po "mordkach" Foczek i Morsów;) na fotce od RESPEKTU.
https://www.relive.cc/view/e1259988470Kilometr dobiegu, dwa po parku Lisiniec kolejny na powrót i w sumie czwórka na liczniku. 
Niedzielne morsowanie inne niż ostanie, ale jak zwykle rewelacyjne he,he... Tym bardziej, że znowu miałem okazję towarzyszyć kolejnej Nowej Foczce w Jej inicjacji hi,hi... Wielkie brawa dla Niej i gratki:) Witamy w morsowej Rodzinie:) *Pierwszy raz* zaliczyła jak mało Kto. Super! Zanurzyła się po samą brodę i pewnie gdybym Jej nie wyganiał z "wanny" to zostałaby w przerębli do wiosny he,he... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13