"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 30 stycznia 2019

przez...

                        Zimową na Sportową poleciałem dzisiaj he,he...
Do tego wieczorową porą po powrocie z Zabrza. Wg tablicy z temperaturami na Pułaskiego powietrze +1.7, asfalt -2.1 i dlatego tam gdzie chodniki nie odgarnięte po ostatnich opadach i plusowych temperaturach w dzień - ślizgawka:( Jezdnie ulic czarne, a chodniki masakra! Parę razy kręciłem piruety w powietrzu, lecz na szczęście udało się nie glebnąć;)
Na Jadze (ul. Jagielońska;) spotkałem chyba z sześciu podobnych do mnie hi,hi... w tym Edmunda. Zdziwił się co ja robię na Jego terytorium tzn. dzielnicy he,he... 
Uwielbiam zimowe spokojne bieganie po śniegu, ale nie po lodzie:( 
Wolno, uważnie, dokładnie patrząc pod nogi wydeptałem trzynaście kilometrów i gdyby nie dziadostwo na trotuarach byłoby rewelacyjnie. Aura na bieganie idealna i nawet jakoś modnego obecnie "smogu" ja nie czuję hi,hi...
Pod Jasną Górą stoją jeszcze choinki:) Szkoda, że już w sobotę Matki Bożej Gromnicznej, czyli ostateczne zakończenie okresu Bożego Narodzenia.
Z drugiej strony widać już, że przybywa dnia:)) Na koniec stycznia dzień jest o pięćdziesiąt minut dłuższy od najkrótszego w roku! hurrrra!!! Nie cierpię wstawać po ciemku;) i w ogóle braku światła słonecznego. Słoneczko to dla mnie "koks" he,he...
Cytat dnia: Mierz siły na za­miary, lecz nie reali­zuj za­miarów na siłę.”  Janusz Gaudyn


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13