"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 28 stycznia 2019

"pełną gębą"...

                                      zima się zrobiła hi,hi... Po wczorajszym ociepleniu śnieg prawie zginął:( Rano gdy wybiegałem temperatura była plusowa i kropił deszcz. Potem w bialskich polach mocniej się po chmurzyło, zaczęło wiać i sypać śniegiem. Chwilami bez przesady można powiedzieć biegłem w śnieżycy he,he... Zrobiłem dwie pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa. jedną w prawo, drugą w lewo i poleciałem na "Bałtyk" na okrężne drogi;) W polach i Lasku Wilka miejscami ślisko, więc aby nie ryzykować "wyrżnięcia orła w dzień" uważne szuranie z oczyma w reku he,he...
Miedzy Aleją Brzozową, a parkiem Lisiniec z początku drogi czarne. Po kilku minutach zacinającej w oczy śnieżycy zrobiły się białe i śliskie. W życiu nie spodziewałem się dzisiaj biegania "po białym" hi,hi... 
Na "Bałtyku" pokręciłem się trochę wokół glinianek. Bo już wcześniej zauważyłem na zegarku, że jest szansa walnąć sobie pierwszą w tym roku połówkę;) 
Zajrzałem też na morsowisko "pod brzózkami".
Oczywiście po moim zabezpieczeni przerębli prawie nie było śladu:( Nie wiem komu przeszkadzają gałęzie ostrzegające nie morsujących przed przypadkowym wpadnięciem do wody? Co jestem to staram się sprawdzić stan zabezpieczenia i za każdym razem muszę zawsze coś poprawiać:( 
W sumie nabiegałem półmaraton z hakiem he,he... I taki był plan:) Wiatr i śnieg wychlastał mnie po twarzy. Pomimo smarowania kremem przed wyjściem skóra mnie piecze;)
Lekko dziś nie było, ale Kto powiedział,  że ma być lekko;) Trochę "upodlenia " nie zaszkodzi he,he... Bo jak mawiają w armii "więcej potu na ćwiczeniach mniej krwi w boju!!!"
Na koniec kilka migawek, choć ujęcia nie oddają trudów rzeczywistości hi,hi...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13