"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 9 grudnia 2018

jaki piatek...

                 taki świątek;) Co przewidziałem w ostatnim poście he,he... No może nie do końca, bo trochę drogi nadłożyłem hi,hi... W sumie  i tak dobieg tam oraz nazad to tylko trzy kilometry;) Ale wg planu he,he... 
W poniedziałek zaczynam ostatni tydzień próżniactwa biegowego czyt. roztrenowania;)
Aura nadal jesienna. Temperatura otoczenia +5, a wody tylko +2:( To znaczy proporcja odwrotna do pożądanej, bo najlepiej kiedy woda jest cieplejsza niż powietrze. Lecz w myśl powiedzenia: *jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma* Trzecie zanurzenie w tym tygodniu zaliczone i co najważniejsze było rewelacyjnie:) 
Żeby całkiem nie zardzewieć przez ostatnie siedem dni wydreptałem siódemkę. Do tego przemaszerowałem dwadzieścia dziewięć kilometrów i   na rowerku stacjonarnym pedałowałem trzysta minut.
Jutro jeszcze labowanie, a potem już będę przymierzał się do normalnego biegania;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13