"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 11 grudnia 2018

nie do...

                  końca sprawdziły się moje słowa he,he... Napisałem ostatnio, że w poniedziałek labowanie. Zaraz jednak zacząłem się zastanawiać - ostatnie dni roztrenowania zacząć leniuchowaniem chyba nie teges;) Przecież mam już poowwoollii wracać! 
Dlatego wczoraj na dobry początek  tygodnia zaaplikowałem sobie dwie godziny lekcyjne gimnastyki i sześćdziesiąt minut pedałowania na rowerku pokojowym hi,hi...
Dziś tuptanie "po białym" i prawie zimowe morsowanko;) Temperatura otoczenia zero i padający mokry śnieg, więc chlapa ciapa he,he... Temperatura wody wyższa o dwie kreski i to jest to hi,hi...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13