"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 21 listopada 2018

pierwsze...

w sezonie 2018/2019:) i pierwsze w zapoczątkowanym od poniedziałku tegorocznym roztrenowaniu. 
W sumie można powiedzieć morsowanie, bo temperatura powietrza +1, a wody +7, czyli różnica temperatur w odpowiednią stronę hi,hi... Byłoby super gdyby pierwsza wartość była z minusem. Lecz jak to jeden ze starych Morsów prawił: "każde wejście do zimnej wodzie o temperaturze niższej niż osiem stopni ma dobroczynny wpływ na organizm jeśli jest z pełnym zanurzeniem" 
Po dłuższej przerwie wejście było... jak to wejście do zimnej wody he,he... Za to po wyjściu rewelka! Ta fala ciepła rozlewająca się po całym ciele jest cudowna:) Oj tego było mi trzeba! 
Oczywiście brak lodu i śniegu to mankament:( Ale już w poprzednie zimy był to "towar" deficytowy;)
Przy okazji czwórka "z buta" dziś była przysłowiową setą dla nałoga na kacu;) Niby tylko dwa dni biegowego postu, a już "żal d...ę ściska" hi,hi...
Ruszyłem dziarsko;) a tu marznący deszczyk. Miejscami nogi się rozjeżdżały, więc co rusz kręciłem piruety he,he... Dlatego gdzie było można uciekałem z asfaltu i płytek chodnikowych na oszronioną trawę. Dzięki Bogu udało się bez padu kontrolowanego;)
Uff... minęły trzy godziny, a we mnie buzuje ogień:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13